Regulamin wysyłek dropshippingowych

  1. Postanowienia ogólne
    Hurtownia realizuje zamówienia w modelu dropshipping, polegającym na przygotowaniu i wysyłce towarów bezpośrednio do klienta końcowego sklepu.
    Wysyłka odbywa się z wykorzystaniem etykiet przesłanych przez sklep (partnera handlowego).
    Nadawcą przesyłki jest sklep (partner), a nie hurtownia.

  2. Zasady przekazywania etykiet
    Sklep dostarcza etykiety przewozowe w formacie PDF/PNG/JPG, zgodnie z wytycznymi przewoźnika.
    Etykieta jest dodawana na platformie B2B hurtowni według zasady jedno zamówienie jedna etykieta.
    Zamówienie aby zostało nadane musi być przekazana najpóźniej do godziny 12:00 w dniu realizacji zamówienia – dotyczy to kurierów Inpost oraz DPD.
    W przypadku braku etykiety hurtownia wstrzymuje wysyłkę do momentu jej otrzymania – dosłanie wraz z numerem zamówienia na maila buro@lider.starachowice.pl .

  3. Koszty wysyłki
    Wszystkie koszty związane z przesyłką (opłaty kurierskie, zwroty, dopłaty za gabaryty itp.) obciążają sklep.
    Hurtownia nie odpowiada za błędnie wystawione etykiety ani za dodatkowe koszty naliczone przez przewoźnika.

  4. Pakowanie i przygotowanie przesyłek
    Hurtownia zobowiązuje się do odpowiedniego zabezpieczenia towaru zgodnie ze standardami wysyłki.
    Hurtownia nakleja wyłącznie dostarczoną etykietę – nie ingeruje w dane nadawcy i odbiorcy. Zalecany format etykiety 15x10cm (Zebra).
    Na życzenie sklepu, do przesyłki może zostać dołączony WZ, faktura – dodanie do zamówienia na platformie B2B podczas tworzenia zamówienia.

  5. Odpowiedzialność
    Odpowiedzialność za poprawność danych na etykiecie ponosi sklep.
    Hurtownia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia przewoźnika ani za zagubienie paczki po jej nadaniu.
    Reklamacje przesyłek realizowane są przez sklep bezpośrednio z przewoźnikiem.
    Hurtownia nie odpowiada za częstotliwość i regularność odbiorów kurierów i przewoźników.
    Hurtownia informuje, iż na chwile obecną regularnie jest obsługiwana poprzez DPD, Inpost oraz SUUS. (podjazdy są też realizowane poprzez: Orlen Paczka, DHL. Nie wysyłamy Pocztą Polską. Nie obsługujemy Allegro Kurier One)

  6. Zwroty i reklamacje
    W przypadku zwrotu przesyłki (odmowa przyjęcia przez odbierającego, odbiorca nieobecny, upłynął termin odbioru przesyłki z punktu), paczka wraca na adres z listu przewozowego tj. na adres partnera, który wygenerował list przewozowy.
    W przypadku błędu magazynowego hurtownia przenosi na siebie koszty związane z ponowną wysyłka towaru.
    W przypadku braku towaru na stanie bądź w przypadku gdy towar jest uszkodzony, hurtownia zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia oraz poinformowania o tym fakcie partnera.

  7. Wynagrodzenie hurtowni
    Za każde obsłużone zamówienie (pojedynczą paczkę) hurtownia pobiera dodatkową opłatę manipulacyjną w wysokości 5 zł netto. Kwota ta jest stała, niezależnie od wartości zamówienia dropshippingowego.

    Na wysokość kwoty manipulacyjnej składają się następujące elementy:
    • stretch
    • taśma
    • karton
    • wypełniacz
    • etykieta
    • foliopak
    • czas pracownika na zapakowanie paczki

    Każde zamówienie dropshipingowe jest fakturowane osobno – chyba że zostanie to indywidualnie ustalone pomiędzy hurtownia a partnerem.