Regulamin wysyłek dropshippingowych
- Postanowienia ogólne
Hurtownia realizuje zamówienia w modelu dropshipping, polegającym na przygotowaniu i wysyłce towarów bezpośrednio do klienta końcowego sklepu.
Wysyłka odbywa się z wykorzystaniem etykiet przesłanych przez sklep (partnera handlowego).
Nadawcą przesyłki jest sklep (partner), a nie hurtownia. - Zasady przekazywania etykiet
Sklep dostarcza etykiety przewozowe w formacie PDF/PNG/JPG, zgodnie z wytycznymi przewoźnika.
Etykieta jest dodawana na platformie B2B hurtowni według zasady jedno zamówienie jedna etykieta.
Zamówienie aby zostało nadane musi być przekazana najpóźniej do godziny 12:00 w dniu realizacji zamówienia – dotyczy to kurierów Inpost oraz DPD.
W przypadku braku etykiety hurtownia wstrzymuje wysyłkę do momentu jej otrzymania – dosłanie wraz z numerem zamówienia na maila buro@lider.starachowice.pl . - Koszty wysyłki
Wszystkie koszty związane z przesyłką (opłaty kurierskie, zwroty, dopłaty za gabaryty itp.) obciążają sklep.
Hurtownia nie odpowiada za błędnie wystawione etykiety ani za dodatkowe koszty naliczone przez przewoźnika. - Pakowanie i przygotowanie przesyłek
Hurtownia zobowiązuje się do odpowiedniego zabezpieczenia towaru zgodnie ze standardami wysyłki.
Hurtownia nakleja wyłącznie dostarczoną etykietę – nie ingeruje w dane nadawcy i odbiorcy. Zalecany format etykiety 15x10cm (Zebra).
Na życzenie sklepu, do przesyłki może zostać dołączony WZ, faktura – dodanie do zamówienia na platformie B2B podczas tworzenia zamówienia. - Odpowiedzialność
Odpowiedzialność za poprawność danych na etykiecie ponosi sklep.
Hurtownia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia przewoźnika ani za zagubienie paczki po jej nadaniu.
Reklamacje przesyłek realizowane są przez sklep bezpośrednio z przewoźnikiem.
Hurtownia nie odpowiada za częstotliwość i regularność odbiorów kurierów i przewoźników.
Hurtownia informuje, iż na chwile obecną regularnie jest obsługiwana poprzez DPD, Inpost oraz SUUS. (podjazdy są też realizowane poprzez: Orlen Paczka, DHL. Nie wysyłamy Pocztą Polską. Nie obsługujemy Allegro Kurier One) - Zwroty i reklamacje
W przypadku zwrotu przesyłki (odmowa przyjęcia przez odbierającego, odbiorca nieobecny, upłynął termin odbioru przesyłki z punktu), paczka wraca na adres z listu przewozowego tj. na adres partnera, który wygenerował list przewozowy.
W przypadku błędu magazynowego hurtownia przenosi na siebie koszty związane z ponowną wysyłka towaru.
W przypadku braku towaru na stanie bądź w przypadku gdy towar jest uszkodzony, hurtownia zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia oraz poinformowania o tym fakcie partnera. - Wynagrodzenie hurtowni
Za każde obsłużone zamówienie (pojedynczą paczkę) hurtownia pobiera dodatkową opłatę manipulacyjną w wysokości 5 zł netto. Kwota ta jest stała, niezależnie od wartości zamówienia dropshippingowego.
Na wysokość kwoty manipulacyjnej składają się następujące elementy:- stretch
- taśma
- karton
- wypełniacz
- etykieta
- foliopak
- czas pracownika na zapakowanie paczki
Każde zamówienie dropshipingowe jest fakturowane osobno – chyba że zostanie to indywidualnie ustalone pomiędzy hurtownia a partnerem.